شکوه قلم

همه چیز در مورد قلم

شکوه قلم

همه چیز در مورد قلم

Light and Shade in Portrait Drawing

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

سیاه قلم

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴ ق.ظ



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۷
ماهرخ شعبانزاده

portrait drawing

نظرات  (۵)

خیلی خیال انگیز وزیبا شده  دستتون درد نکنه  به امید حضور در نمایشگاه های بین المللی و بزرگ دنیا
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۱:۱۴ معصومه شریفی
خیلی قشنگ شد، هم صورت هم لباس و زیورآلاتش. واقعا زیبا 
سلام
کاراتون محشرن
چن وقتی از طراحی دور شدم
با دیدن کاراتون،دلم هوس نقاشی کرده.
موفق باشید

پاسخ:
امیدوارم انگیزه خوبی در شما ایجاد کرده باشم. ضمنا کار هاتون عالی بود. 
آقای شعبانزاده مرکز آموزش هاتون تو این سایت کجاست من خودم طراحی کار میکنم

پاسخ:
باسلام وعرض ادب ممنون از اینکه از وبلاگم دیدن کردید. من یک دورهی کامل آموزش ساده وگام به گام رادر ساایتم گذااشتم ..لططفا مرااجعه بفرماییدد..
www.portraitdrawing.ir
خیلی عالیه. واقعا محوش شدم. امیدوارم موفق باشید. دلتان شاد 👏👏👏💜💖💛💚💙🌷🌷🌷
پاسخ:
ممنون از لطفتون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی